מוש בן ארי משיק מותג קנאביס חדש בשם mba, הזנים – על שם שיריו המפורסמים

תמיד הוא בא בזמן: היוצר המוכשר מוש בן ארי משיק לראשונה מותג קנאביס על שמו - mba. הזנים, על שם שיריו המפורסמים, צפויים להגיע לבתי המרקחת בקרוב. "בחרתי בזנים שמאפשרים לתפקד ביום ולישון עמוק בלילה... אתרום חלק מהרווחים לעמותות של נפגעי פוסט טראומה," הוא אומר

פרסום ראשון: אחד היוצרים המוכשרים והאהובים בישראל, מוש בן ארי, המזוהה כבר שנים רבות עם תרבות הקנאביס גם אם באופן עקיף, הופך כעת לראשונה למותג קנאביס כחול לבן באופן רשמי.

“המטרה המרכזית הייתה בחירה בזנים שמאפשרים לתפקד ביום ולישון עמוק בלילה” – מוש בן ארי נכנס לעסקי הקנאביס

זני הקנאביס החדשים מהמותג של מוש, שייקרא mba, ראשי-תיבות של שמו, צפויים להגיע לבתי המרקחת ברחבי הארץ כבר במהלך הימים והשבועות הקרובים, כשאחד הסממנים הבולטים בהם הוא אחוז טרפנים גבוה.

שותפו המרכזי של מוש לפרויקט הקנאביס הוא המפיק המוזיקלי המפורסם דני קרק, הידוע יותר בכינוי “פילוני”, ממייסדי שב”ק ס’, המוביל את תרבות המוזיקה בישראל ב-30 השנים האחרונות.

אריזת זן הקנאביס "זוהר" של מוש בן ארי
הקעקוע המפורסם של מוש מעטר את המותג החדש – אריזת זן הקנאביס “זוהר” של מוש בן ארי

זני הקנאביס של מוש בן ארי מגודלים על ידי המומחים מחברת גרין פילדס (Green Fields), המפעילה מזה כ-4 שנים את מתקן הקנאביס הגדול והמצליח ביותר בישראל כיום, השוכן במושב מגדים בצפון הארץ.

הגנטיקות עליהן מבוססים זני הקנאביס של מוש הן ברובן נדירות ובהופעה ראשונה בישראל. הן נבחרו ונבדקו במשך כשנתיים מתוך קטלוג גנטי בלעדי של גרין פילדס, הכולל את קומפאונד ג’נטיקס, מאמא ג’נטיקס ועוד.

זוהר, דרך, גל - 3 הזנים הראשונים ממותג הקנאביס mba של מוש בן ארי
זוהר, דרך, גל – 3 הזנים הראשונים ממותג הקנאביס mba של מוש בן ארי

למגזין קנאביס נודע כי בשלב ראשון מתוכננים 3 זנים מהמותג MBA, ובהמשך צפויים נוספים. כל הזנים מהמותג MBA ייקראו על שם שיריו הידועים של מוש, כשהראשונים הם:

גם זה בטח יעניין אותך
  • דרך (Path) – סאטיבה T20/C4: זן המקור הוא בצ’לור פארטי (Bachelor Party) הנוצר מהכלאת מינט שוקולד צ’יפ (Mint Chocolate Chip) עם וודינג קייק (Wedding Cake) – נקרא על שם השיר “דרך”.
  • זוהר (Aura) – אינדיקה T20/C4: זן המקור הוא ג’וקרז (Jokerz) הנוצר מהכלאת ווייט ראנטז (White Runtz) עם ג’ט פיול ג’לאטו (Jet Fuel Gelato) – נקרא על שם השיר “זוהר”.
  • גל (Wave) – היבריד מאוזן T10/C10 – נוצר מהכלאת גרין למון (Green Lemon) עם נורת’רן לייטס (Northern Lights) – נקרא על שם השיר “גל”.
הזן זוהר (Aura) - אחד מ-3 הזנים הראשונים ממותג הקנאביס mba של מוש בן ארי
הזן זוהר (Aura) – אחד מ-3 הזנים הראשונים ממותג הקנאביס mba של מוש בן ארי

מוש עצמו מזוהה כאמור עם תרבות הקנאביס כבר שנים רבות, גם אם בעקיפין, באמצעות תרבות הראסטה ואווירת החופש, הטבע והרוח שהוא משדר בשיריו והופעותיו לאורך הקריירה, כמו גם ביקוריו התכופים בהודו.

אריזות המותג מעבירות מסר של אדמה וטבע ונושאות סממנים מזהים של מוש, בראשם הקעקוע המפורסם שלו. עבור הלוגו נבחר פונט ה”מרפרר” לשפה ההינדית ואפשר לזהות בו גם צורה של סיטאר – כלי הנגינה ההודי.

וייבים של חופש, טבע ואדמה - מותג הקנאביס mba של מוש בן ארי
וייבים של חופש, טבע ואדמה – מותג הקנאביס mba של מוש בן ארי

מותג הקנאביס MBA, שזנים נוספים ממנו צפויים להגיע בהמשך שנת 2024, הוא המותג הראשון מבית ליביטי (Livity), שפיתח פילוני, המשמש גם כמנהלו האישי של מוש בן ארי, ובשיתוף גרין פילדס.

מוש, הרבה תהו לגבי כניסה שלך לתחום הקנאביס, מה הביא אותך להשיק את המותג כעת?

“אני מתמודד יחד עם חבריי עם פוסט טראומה ודוגל בהסברה למען טיפול טבעי, נגד סמים, נגד כימיקלים, אלכוהול או תרופות כאב ממכרות. האירוח של אלפי מפונים ערב ערב באילת, החיבור לעידו מגרין פילדס שנלחם מה-7.10 בעזה והמסע של כולנו במדינה כיום – כל אלה הביאו אותי להחלטה לצאת עם זה עכשיו, להנגיש את הצמח למטופל, לייצר דיאלוג והקשבה ועקומת למידה של צרכים לטובת המטופלים. אני גם מתכוון לתרום כל שנה חלק מהרווחים לטובת עמותות המטפלות בנושא של פוסט טראומה וזקוקות לסיוע.”

איך בחרת את הזנים למותג?

“האמת היא שאת רוב הידע המקצועי בקנאביס צבר פילוני והוא הוביל את הליך בחירת הזנים מול צוות גרין פילדס האדיר שנכנס לי ללב ולנשמה. אני נתתי את הדגש להקפדה על איכות, אמונה באנרגיה, תוצרת כחול לבן, ריפוי, השפעה, תיאום ציפיות ודיוק, ובראש – טעם וריח איכותיים וטריים ושמירה על רצף טיפולי, הכל תוך קבלת פידבק מקהל המטופלים ויישום ושיפור תמידי. המטרה המרכזית הייתה בחירה בזנים שמאפשרים לתפקד ביום ולישון עמוק בלילה. מדובר כאן באיכות חיים ופחות בסאטלות של ילדים. זה לא המקרה.”

זני הקנאביס הראשונים מהמותג MBA צפויים להגיע לבתי המרקחת כבר במהלך הימים הקרובים.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר